Veelgestelde vragen
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bekijk onze betaalopties hier!
Bieden jullie gratis verzending aan?
Ja, wij bieden gratis verzending binnen Nederland & België. Bekijk ons verzendbeleid voor meer informatie
Wat is jullie retourbeleid?
Je kunt ons retourbeleid hier vinden.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling na het retourneren van mijn product?
Zodra we de retourzending hebben goedgekeurd, ontvang je je terugbetaling binnen 5 dagen. Bekijk ons retourbeleid voor meer informatie.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt je bestelling volgen via onze Volg Bestelling pagina. .
Verzenden jullie internationaal?
Op dit moment leveren we in Nederland & België.
Wat gebeurt er als ik een defect product ontvang?
Geen zorgen! Als je een defect product ontvangt, vervangen wij het gratis. Je moet ons echter binnen 48 uur op de hoogte stellen en het product binnen 14 dagen retourneren.
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via onze contactpagina, waar je een contactformulier kunt invullen en verzenden. Je kunt ons ook een e-mail sturen.
Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Als je een artikel aan je winkelwagen kunt toevoegen, is het op voorraad en klaar voor verzending.
Hebben jullie een fysieke winkel die ik kan bezoeken?
Wij zijn een online winkel, waardoor we onze klanten de beste prijzen en selectie kunnen bieden.
Kan ik een grote bestelling plaatsen voor mijn bedrijf of organisatie?
Ja, dat is mogelijk! Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over groothandelbestellingen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Het kan 5 tot 11 werkdagen duren. Voor meer informatie kun je ons verzendbeleid bekijken
Contactgegevens: